AMERICAN SPIRIT PEARL RALIS REGLAMENTAS
- Smulkiau
- Atnaujinta: 2015 m. liepos 23 d., Ketvirtadienis 00:58
AMERICAN SPIRIT RALIS
REGLAMENTAS
[atsisiųsti reglamentą]
2015 M. LIEPOS 31 (PENKTADIENIS)
AMERICAN SPIRIT 2015
PALANGA, LIETUVA
American Spirit Ralis – automobilių varžybos, rengiamos tarptautinio amerikietiškų automobilių ir motociklų gerbėjų sąskrydžio American Spirit metu. American Spirit Ralyje leidžiama dalyvauti tik sąskrydžio dalyviams. Ralis - sporto ir pramoginis renginys, kurio tikslas susipažinti su Vakarų Lietuva ir gerai praleisti laiką. Ralis organizuojamas oldtimer ralio ir orientacinių varžybų pagrindu, todėl ralio nugalėtoju taps ne greičiausias, bet tiksliausias ir sumaniausias dalyvis.
Vertinant nugalėtojus bus atsižvelgiama į maršruto įveikimo pagal legendą tikslumas, surinktų KP kontrolinių punktų) suma, specialių užduočių įvykdymas (viktorina, "šlapias" slalomas).
Bendras ralio dalyvių skaičius negali viršyti 50-ies. Jei norinčių dalyvauti skaičius bus viršytas, organizacinis komitetas atrinks dalyvius siekiant diversifikuoti dalyvių automobilius.
1. American Spirit Ralio dalyvių registravimo tvarka
1.1 Norintys dalyvauti ralyje privalo užpildyti registracijos formą dalyvauti American Spirit 2015 m. Ją rasite svetainėje: www.americanspirit.lt (dalyvių registracija)
1.2 Dalyvauti American Spirit Ralyje gali tik iš anksto pranešę apie tai dalyviai. Ralio dalyvių registracija atliekama užpildžius pranešimą svetainėje www.americanspirit.lt Spauskite čia: Ralio dalyvių registracija baigiama 2015-07-27 24:00.
1.3 Visiems ralio dalyviams bus išduoti specialūs sąskrydžio American Spirit dalyvių borto numeriai. Šiuos borto numerius visi dalyviai privalo užklijuoti ant priekinio lango vairuotojo pusėje. Be to, dalyviams gali būti išduoti ir kiti lipdukai, kurie turės būti priklijuoti laikantis išduotos schemos.
1.4 Borto numeriai Ralio dalyviams bus išduodami Info Centre kartu su registracijos dokumentais skirtais dalyvavimui American Spirit. Ralio dalyvis savo dokumentus privalo atsiimti iki liepos 31-os 13:00 val.
1.5 Tie ralio dalyviai, kurie dėl kokių nors priežasčių negalės laiku informacijos centre atsiimti registracijos dokumentų ir borto numerių, ralyje dalyvauti negalės!
2. Normatyviniai dokumentai:
• eismo taisyklės, galiojančios Lietuvos Respublikoje,
• šis reglamentas,
• biuleteniai, išleidžiami vėliau ir esantys neatsiejama šio reglamento dalimi.
Teisėjauja organizatorių patvirtinta teisėjų kolegija.
Teisė išaiškinti šio reglamento punktus priklauso varžybų organizatoriui.
3. Reikalavimai dalyviams:
3.1 Ekipažą sudaro du žmonės - vairuotojas ir šturmanas. Šturmanas gali neturėti vairuotojo pažymėjimo, tokiu atveju jam vairuoti neleidžiama.
3.2 Kiekvieno ekipažo vairuotojai registracijos metu turi pateikti vairuotojo pažymėjimą atitinkantį jo transporto priemonės kategoriją ir automobilio dokumentus.
3.3 Keleivių vežimas leidžiamas. Ekipažai gali būti įpareigoti vežti organizatoriams priklausančius asmenis, arba akredituotus žiniasklaidos atstovus.
3.4 Ekipažas privalo turėti fotoaparatą su visiškai įkrautomis baterijomis.
4. Dalyvių transportas:
4.1. Priimami amerikietiški automobiliai/motociklai, užsiregistravę dalyvauti American Spirit, skirti važinėti viešaisiais keliais, kurie atitinka kelių eismo taisyklių reikalavimus ir turi registracijos dokumentus.
4.2. Automobiliai turi atitikti savo originalią specifikaciją. Dalijimas į klases nenumatytas.
4.3. Atstumo ir greičio matavimams gali būti naudojami tik originalūs (arba analogiški originaliems) prietaisai, esantys savo įprastoje vietoje;
4.4.Automobilyje turi būti pirmosios pagalbos rinkinys, gesintuvas, signalinis trikampis arba mirksintis raudonos šviesos žibintas su baterija.
4.5.Automobilis ir jame esantys daiktai neturi kelti pavojaus dalyviams ar aplinkiniams.
5.Maršrutiniai dokumentai
5.1. Kelio knyga - normatyviniai dokumentai, maršruto lapas, legenda, papildomų varžybų schemos ir būtini paaiškinimai.
5.2. Maršrutiniame lape nuosekliai išvardinti teisėjų punktų pavadinimai ir buvimo vietos (LKP - laiko kontrolės punktai) ir papildomos rungtys.
5.3.Legendoje nurodomi papildomi orientyrai: sankryžų konfigūracijos, judėjimo jose kryptis, atstumas tarp jų. Legendos sudarymo tikslumas - 100 metrų. Dalyvių patogumui atstumai nurodomi ir kilometrais ir myliomis.
Legendoje nenurodytos sankryžos pravažiuojamos pagrindinio kelio kryptimi, jei ekipažas prie jų priartėja pagrindiniu keliu, priešingu atveju - tiesiai arba tik kryptimi leidžiama pagal kelių eismo taisykles.
5.4. Kontrolinis lapas – vienintelis dokumentas patvirtinantis ekipažo dalyvavimą ralyje. Išduodamas teisėjų, kartu su kelio knyga.
Bet kokie, bet kurių asmenų, išskyrus teisėjus ir asmenis įgaliotus reguliuoti eismą, įrašai kontroliniame lape yra draudžiami. Nepaisant šio reikalavimo, dalyviai išbraukiami iš varžybų.
Kontrolinį lapą bet kuris ekipažo narys pažymėjimams pateikia kiekviename teisėjų punkte. Kontroliniame lape atžymos atliekamos jį pateikiant teisėjams kortelės punktuose.
Po ralio kontrolės lapas atiduodamas sekretoriatui.
Kontrolės lapo praradimo atveju arba jo nepridavus sekretoriatui, ekipažas išbraukiamas iš varžybų.
6.Saugumas ir atsakomybė
6.1. Eismo gatvėmis ir keliais metu dalyviai privalo laikytis kelių eismo taisyklių ir netrukdyti kitiems eismo dalyviams.
6.2. Dalyvių automobiliai kelyje privalo judėti su įjungtais žibintais, neprieštaraujančiais kelių eismo taisyklių reikalavimams.
6.3. Skundai dėl eismą reguliuoti įgaliotų darbuotojų veiksmų nepriimami.
6.4. Organizatoriai ir teisėjai neatsako už žalą, dėl eismo įvykių varžybų metu. Visa atsakomybė tenka tiesioginiams kaltininkams.
6.5. Iš ralio trasos pasitraukęs ekipažas privalo nedelsdamas apie tai pranešti organizatoriams (pavyzdžiui, paskambinti į štabą nurodytu telefonu. Paraiškos/Pagalba) arba kontrolės lapą perduoti kitam ekipažui, teisėjams ar kitiems oficialiems varžybų atstovams.
7. Starto ir judėjimo tvarka
7.1. Prieš startus automobiliai statomi pagal teisėjų nurodymus, be to, dalyviai atvykę į registraciją anksčiau nei kiti, gali gauti labiau privilegijuotas vietas.
7.2.Startų eiliškumas ralyje vykdomas pagal starto numerius.
7.3. Startai ralyje vykdomi su 3 minučių intervalais.
7.4.Startų procedūra. Ralyje arba papildomose rungtyse starto komanda duodama vėliavos pagalba:
5 sekundės iki starto vėliava pakeliama horizontaliai; starto momentu vėliava staigiai pakeliama į viršų.
7.5. Ekipažai kelyje juda savarankiškai pagal maršrutinius dokumentus.
7.6. Viešaisiais keliais eismas vykdomas pagal kelių eismo taisykles.
8. Trasa ir varžybos
8.1.Trasos ilgis negali viršyti 200 km. Tikslus ralio trasos ilgis skelbiamas startų dieną. Trasos danga – asfaltas.
8.2.Oficialus renginio laikas - teisėjų laikrodžių rodomas laikas.
8.3.Ralyje vykdomos kelių ir papildomos varžybos.
8.4. Kelių varžybos – tai varžybos dėl duoto maršruto ir tvarkaraščio atlikimo tikslumo. Ekipažų judėjimą maršrute atsižvelgiant į užduotą laiką, kontruolioja teisėjai esantys laiko kontrolės punktuose (LKP).
8.5. Laiko kontrolės punktas (LKP) tai teisėjų punktas trasoje, pažymėtas atitinkamais ženklais ir nurodytas kelio knygoje, kuriame ekipažai gauna atvykimo laiko žymą.
Draudžiama sustoti arba sąmoningai judėti mažinant greitį teisėjų matomumo zonoje. Gaunant atžymą, abu ekipažo nariai ir jų transporto priemonė turi būti LKP zonoje šalia kontrolės vietos. Atvykimo laiką, pagal oficialų teisėjų laikrodžių rodomą astronominį laiką, teisėjai rašo į protokolą ir kontrolės lapą, pateiktą bet kurio ekipažo nario. Atvykimo laikas yra kontrolės lapo padavimo laikas. Draudžiama pro LKP pravažiuoti kryptimi kuri skiriasi nuo maršrutiniuose dokumentuose nurodytos krypties. Draudimo nepaisymas gresia pašalinimu iš varžybų.
Teisingas laiko atžymos laikas apskaičiuojamas sudėjus starto laiką su laiko norma nurodyta maršrutiniame lape. Šis laikas nustatomas su vienos pilnos minutės tikslumu. Ekipažas ne gauna baudos laiko, jei kontrolinį lapą teisėjui paduoda šios minutės bėgyje. Atvykimas į LKP anksčiau arba vėliau nei nustatyta pagal standartinį laiką, bauduojamas 60-čia sekundžių už kiekvieną vėlavimo arba skubėjimo minutę.
Pavyzdys: ankstesniame LKP gauta atžyma 18 h 28 m. Standartinis laikas iki kito LKP - 30 min.
Numatomas atvykimo laikas į kitą LKP - 18 h 58 m. Ekipažas teisingai pasižymėjo, jei atžyma gauta tarp 18h 58m 00s ir 18h 58m 59s.
Gavę atžymas, ekipažai LKP punktuose neužsilaiko. 30-ies sekundžių užsilaikymas teisėjų punkto zonoje po atžymos gavimo yra bauduojamas.
8.6. Kelio varžybos vykdomos pagal kintamo tvarkaraščio sistemą, susumuojant vėlavimus. Pavyzdžiui, jei ekipažas į LKP pavėlavo 5 minutes, tada jo atvykimo laikas į kitą LKP pasistumia tomis 5 minutėmis, t.y. išsisaugo judėjimo tarp LKP laiko norma.
8.7. Specialiai atrinkti teisėjai gali kontroliuoti, kaip laikomasi eismo taisyklių tam tikrose ralio atkarpose. Šių teisėjų protokolai skelbiami ralio finiše.
8.8. Papildomos rungtys vykdomos tiek atviruose trasos ruožuose tiek ir uždarose teritorijose.
8.9. Teisėjų punktų darbo laikai: atidarymas - 30 minučių prieš pirmą ekipažo atvykimą numatytu laiku, uždarymas - 30 minučių po paskutinio ekipažo pravažiavimo numatytu laiku. Teisėjų punkto zona apima visą kelio plotį atitinkama judėjimo kryptimi ir jam priklausančią šalikelę.
8.10 Ekipažas gali būti pašalintas iš varžybų už suminį vėlavimą daugiau nei 30-čia minučių.
9. Nuobaudų sąrašas
9.1. Taikomos šios nuobaudos
• Visoje trasoje:
Už kiekvieną kontroliniame lape arba protokole užregistruotą eismo taisyklių pažeidimą - 3 baudos minutės.
Už kiekvieną teisėjų punkto praleidimą, įsikūrusį įskaitinėje trasoje - 10 baudos minučių.
Už kiekvieną teisėjų punktų pravažiavimo sekos pažeidimą - 10 baudos minučių.
Už bet kurios teisėjų zonos pravažiavimą kryptimi, kuri skiriasi nuo nustatytų maršrutiniuose dokumentuose - 10 baudos minučių.
Už judėjimą atbuline eiga bet kurio teisėjo zonoje - 10 baudos minučių.
Už savavališkus įrašus arba pataisymus kontroliniame lape arba jo praradimą arba jo nepridavimą ralio finiše – išbraukimas iš varžybų.
• LKP‘uose:
Už kiekvieną visą ar ne visą skubėjimo arba vėlavimo minutę į LKP – 1 baudos minutė.
Už gaišatį teisėjų punkto zonoje - 30 sekundžių bauda.
10. Įskaitų rūšys. Rezultatųnustatymas
10.1. Visiems ekipažams skelbiama absoliuti asmeninė įskaita.
10.2. Absoliučioje individualioje įskaitoje aukštesnė vieta skiriama tam ekipažui, kuris visuose etapuose surinko daugiausiai taškų. Lygiųjų atveju aukštesnė vieta skiriama ekipažui, kuris dalyvavo senesnių metų automobiliu.
Taškai skiriami pagal kelių žemėlapyje nurodytus maksimalius balus:
- Kiekviename etape tarp LKP nustatomas ekipažas, gavęs mažiausią baudos minučių ir sekundžių sumą. Šis ekipažas gauna maksimalų taškų skaičių - 20. Likę ekipažai, atsižvelgiant įdidėjantį baudos laiką gauna taškus su 1 intervalu. Pavyzdys: geriausias laikas - 20 taškų, antras rezultatas 19 taškų, trečias 18 taškų ir t.t. Ekipažai, esantys 20 ir žemesnėse vietose gauna 0 taškų.
- Už kiekvieną teisingą atsakymą viktorinoje po 1 balą.
- Už kiekvieną teisingai nufotografuotą KP po 1 balą.
- Už geriausią laiką "šlapiame" slalome 20 taškų. Toliau, pagal rezultatų analogiją tarp LKP.
- Už mažiausią išlaistytą vandens kiekį "šlapiame" slalome 20 taškų. Toliau, pagal rezultatų analogiją tarp LKP.
11.Apdovanojimai
11.1. Ekipažai, individualioje absoliučioje ralio įskaitoje užėmę pirmąsias tris vietas apdovanojami prizais.
12. Reklama
12.1. Ant kiekvieno automobilio turi būti užklijuoti organizatorių išduoti lipdukai pagal registracijos metu išduodamą schemą.
12.2. Ralio starte ir finiše bei ir papildomose varžybose gali būti talpinama organizacijų-partnerių ir rėmėjų reklama.
12.3. Pašalinė reklama ant automobilių, starto ir finišo bei papildomų varžybų vietose yra leidžiama tik suderinus su organizatoriumi.
14. Reglamentas
2015 liepos 20 – liepos 27 - pirminė registracija
Liepos 31 nuo 11:00 iki 12:30 – dalyvių dokumentų išdavimas (Sporto g.3, Palanga)
Liepos 31 d. 12:45 - dalyvių brifingas
Liepos 31 d. 13:00 - pirmojo ekipažo startas
Liepos 31 d. nuo 22:00 - Ralio nugalėtojų išaiškinimas
Rugpjūčio 1 d. 19:30 – laimėtojų apdovanojimų ceremonija (po didžiojo parado)
Organizacinis komitetas